امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تصمیم مامان

1389/11/6 10:42
613 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عزیز دلم . مدتهاست که چیزی فکرمو مشغول کرده . این که برایت یه وبلاگ بسازم تا وقتی بزرگ شدی بتونی مراحل رشدتو راحت ببینی خیلی ازت فیلم و عکس داریم ولی به قول بابایی فقط داره خاک میخوره حالا میخوام یه کاری کنم تا با همدیگه حال بابایی رو بگیریم. از امروز که  روز تولد ۲ سالگیت عزممو جزم کردم که اینکارو بکنم و میبینی که شروع کردم . فکر میکنم روزهای اول کار زیادی داشته باشم چون باید تأخیر دوسالمو  جبران کنم  تا بتونم همه کارهایی که تو دوسال گذشته انجام دادی رو بنویسم . سعی میکنم تاریخ آرشیو رو دستکاری کنم تا همه چی تو زمان خودش نمایش داده بشه.   

 

 از خدا میخوام کمکم کنه  کاریو که شروع کردم بتونم با کمک بابایی به خوبی انجام بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)