امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامان و بابا

عواقب تنبیه

1389/12/12 11:08
641 بازدید
اشتراک گذاری

     معمولا تنبیه بدنی تو خونه نداریم . دیروز که از اداره رفتم بیرون ،خیلی خسته بودم . پسر و از مادرجون گرفتم و رفتم خونه . امیرمحمد هم بی حوصله بود . خیلی هم گیر میداد . غذاشو دادم . لباسهاشو عوض کردم . سعی کردم بخوابونمش ولی نمیخوابید . خودم کلافه بودم . دراز کشیدم  ولی حواسم بهش بود که خرابکاری نکنه . تا اینکه یه کار بدی کرد، شلوارشو خیس کرد .اونم کجا؟ رو صندلی میز کامپیوتر  من هم که خیلی خسته بودم دعواش کردم و پشت دستشو زدم . نگام کرد:

 بعد با عصبانیت بهم گفت مامانی دستتو بده، دستمو که بهش دادم اونم پشت دستمو زد و گفت دیگه دست منو نزن فهمیدی فهمیدی ؟        

  و من مونده بودم که چکارکنم .اینم از عواقب تنبیه ، بعد ارنی و قرنی خواستم پسرمو تنبیه کنم، خودم تنبیه شدم   

 

پسندها (1)

نظرات (0)