امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

عشق مامان و بابا

قایم شدن امیر محمد

1390/1/31 12:17
609 بازدید
اشتراک گذاری

      چند شب پیش وقتی امیر محمد مسواک زد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو لباس خوابشو پوشید ، گفت: مامانی من قایم میشم منو پیدا کن . 

 

 

                                    

 گفتم مامانی الآن وقت خوابه ، باید لالا کنی ،باشه فردا بازی میکنیم .

 

با التماس  گفت : مامانی فقط یه کوچولو ، بخدا قایم میشم منو پیدا کن دیگه ....                       

                      

 

قبول کردم....چشمامو بستم رفت که قایم شه ... مثلا قایم میشه ...گفتم امیر محمد کجا بود ؟ اینجا بود ... نه نه نبود ... اینجا پشت در هم که نبود ...پس کجا بود ... دیده بودم که به سمت آشپزخونه رفته ... ( قربونش برم وقتی قایم میشه اگه صداش کنم هم جواب میده : بله )... صداش کردم : پسر ....  جواب داد: بله  ....حالا پیدات کردم ...  شیطونک تو ماشین لباسشویی رفتی چکار .....

گفت :مامانی تو منو پیدا کردی ..... سوک سوک      

بدون شرح   :      

                       

حالا واسه من غش غش میخنده ...

            

فربونش برم با اون دندونهای کوچیک سیاهش ...

                

 

         تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)