امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

برگ جریمه

1390/5/12 11:38
695 بازدید
اشتراک گذاری

   

 

 دیشب ۱۱مرداد،  با بابایی مشغول دیدن تلویزیون بودم که امیرمحمد با یه کاغذ تو دستش اومد طرفم ،

    

 کاغذ و به من داد و گفت : مامانی بفرمایید این مال شما...  با تعجب  گفتم : این چیه ؟ 

  جواب داد :  من پلیسم ... شما جریمه شدی ...     

 با ناراحتی گفتم : آخه آقای پلیس من که خلافی نکردم  برای چی جریمه شدم ؟ .....  

گفت : مامانی شما خلاف کردی ؟        پرسیدم : مثلا چه خلافی ؟    

رفت تو حالت فکر :     ااااااااااااااااااا.... و گفت مثلا کمربندتو نبستی ...  

من و بابایی هم  کلی به حاضر جوابیش خندیدیم ....

قربونش برم با اون استعدادش که هر چی بهش میگیم به خودمون بر میگردونه ...

عاشقتم ....


                  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)