امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تولد 13 سالگی امیر احمد جون

1392/8/25 18:59
630 بازدید
اشتراک گذاری

   امیراحمد جان  

       امیدوارم  هرروز برایت رویایی باشد دردست نه دوردست ، عشقی باشد دردل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی

با بهترین آرزوها تولدت مبارک 

 امیراحمد

امیراحمد دوست خوبم 

پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایت آرزومندم !

از طرف امیرمحمد کوچولو

امیراحمد

ماریا جون دوست خوبم 

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد ،
با آرزوی فرداهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باش .

آرزو دارم که  فرزند عزیزت زیر سایه‌ی پدر و مادر زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشد.

امیراحمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ماریا
28 آبان 92 13:01
دوست خوبم ممنونم از پست زیبایت به مناسبت تولد پسرم واقعا هنرمندانه و با سلیقه این پست را برای تولد پسرم طراحی نمودی خیلی خیلی از شما و پسر گلتون سپاسگزارم خیلی ارادتمندم عزیزم خواهش میکنم ماریاجونم .... عاشقتم .........
امیراحمد
2 آذر 92 13:51
خاله فاطمه مهربون : از لطف شما بسیار سپاسگزارم امیدوارم یه روزی با پسرتون از نزدیک آشنا بشم تعریف شو که خیلی شنیدم به مامان جونم میگم لحظه دیدار ایرمحمدجون و امیرعلی جون باید خیلی دیدنی باشه امیدوارم زود زود این لحظه را ببینم خواهش میکنم عزیزم ...امیدوارم به زودی شما رو ببینم .....
الهام(مامان امیرحسین)
3 آذر 92 17:27
تولد امیراحمد جان مبارک خواهر زاده تونن؟؟ مرسی الهام جون . امیراحمد پسر یکی از بهترین همکارام . همکارم ماریا مثل خواهرم میمونه . دوتا پسر شیرین هم داره به اسمهای امیراحمد و امیر علی که واقعا مثل خواهرزاده هام دوستشون دارم .
مادر ترنم(تبسم)
2 بهمن 92 9:04
چقدر جالب وبلاگ دوستتون هم خیلی باحاله ببخشید یه سوال ؟؟ چطوری عکسها را اینطوری طراحی می کنید یا چه جوری فیلم میذارید تو وبلاگتون ؟؟؟ من هم می خوام وبلاگ داشته باشم اما این کارها را بلد نیستم همینجا جواب بدین لطفا من تازه با هاتون اشنا شدم بازم میام