امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان و بابا

محرم 92

1392/8/25 22:47
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

  سه شنبه 21 آبان مراسم عزاداری در مهد کودک امیرمحمد خان برگزار شد . آخر وقت مرخصی گرفتم و  با بابایی رفتیم مهد دنبال امیرمحمد . پسرم تعریف کرد که همه بچه ها رفتند تو حیاط ، یونا نوحه خوند و بچه ها زنجیر زدند .   

         امیرمحمد در مهدکودک - محرم 92

صبح روز تاسوعا شله زرد درست کردم و امیرمحمد و بابایی برای همسایه ها بردند .

امیرمحمد

بعد به خونه مادرجون رفتیم تا برای عزاداری همگی به سمت بادله ساری بریم . تو فاصله ای که بقیه حاضر بشن و راه بیفتیم  امیرمحمد طبل میزد ، ایلیا سنج و بابابزرگ هم نوحه میخوند و زنجیر میزد . شیر تو شیری شده بود .

امیرمحمد

با مادرجون و هانا جون و عمه جون بهناز به سمت ساری رفتیم . به منزل عمه جون مهناز رفته بعد همگی راهی بادله شدیم . عمه جون مریم و پرهام و پویان هم به ما ملحق شدند . امیرمحمد وقتی پویانو دید دیگه از من جدا شد .

پویان و امیرمحمد

  همه اهالی بادله روز تاسوعا نهار نذری میدن . ما هم بعد از عزاداری به دعوت یکی از اهالی به منزلشون رفتیم . امیرمحمد با پسر صاحبخونه که طاها اسمش بود دوست شد . بعد از نهار راهی ساری و  منزل عمه جون مهناز  شدیم . 

پرهام و پویان و امیرمحمد

  بعد از ظهر استراحت کرده تا شب به هیئت برویم . امیرمحمد و بابایی به کوچه رفتند و امیرمحمد با پسر همسایه عمه جون مهناز به اسم ماهان مشغول بازی شد.شب به هیئت رفتیم و عزاداری گوش کردیم .

 روز بعد که روز عاشورا بود هوا سرد و بارانی بود . با بابایی و امیرمحمد چتر به دست به سمت دسته های عزاداری رفتیم . بعد از تمام شدن دسته ها به خانه عمه جون خدیجه رفتیم چون آش جو نذری درست کرده بود به آنجا رفتیم تا با بابایی نذریها رو پخش کنیم . ایلیا خونه نبود . باز هم امیرمحمد با  اسباب بازیهای ایلیا و  عمه جون خدیجه تنها موند و حسابی از خودش پذیرایی کرد . وقتی برگشتیم در حال بازی مار و پله با الهام جون بود . الهام گفت: امیرمحمد همه اسباب بازیهای ایلیا رو مرتب کرد ، ماشینهاشو خیلی با وسواس کنار هم چید  و گفت اگه الآن ایلیا بیاد اتاقشو ببینه تعجب میکنه ... ( قربون پسرم برم که همیشه به فکر جمع و جور کردن وسایل ...)

ایلیا برای نهار به خونه اومد و با امیرمحمد پلی استیشن بازی کرد . و البته از دیدن وسایلی که امیرمحمد مرتب کرده بود هم متعجب شد.

ایلیا و امیرمحمد

  غروب عاشورا به سید نظام و سر قبر عمو حسین رفتیم . گل و گلاب و شمع بردیم . در حال گل خریدن بودم که دیدم بابایی با یه آقایی در حال صحبت کردن . وقتی برگشت گفت از دست این بچه ها ...گفتم چی شده ؟ گفت وقتی رفتی گل بگیری متوجه شدم امیرمحمد برای یه بچه ای دست تکون داد و اونم جوابشو داد . پسر بچه با پدرش بود . قیافه پدر برام آشنا بود به امیرمحمد گفتم کی بود براش دست تکون دادی؟ گفت ماهان همسایه عمه جون مهناز که دیروز تو ساری باهاش بازی کردم .متفکر

  امیرمحمد رو قبر  عمو حسین شمع روشن کرد و برای شادی روحش صلوات فرستاد.

امیرمحمد

  محرم درس وفاست، درس آزادی و آزادگی و درس عزت است. انشاءالله در این ماه  عزم بر ترک معصیت الهی، عزم بر کسب فضایل و در یک کلام عزم بر بندگی خدا داشته باشیم .                                 آمیــــــــــــــــــــن 

       التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان اميرحسين)
26 آبان 92 23:49
........♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ ............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ........................................♥ ........................................♥ ........................................♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ .: ............................ :. ♥ ................................♥ ...........................♥ ......................♥ .................♥ ............♥ ........♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ........................♥ ...........................♥ ..............................♥ ................................♥ ..............................♥
الهام(مامان اميرحسين)
26 آبان 92 23:49
عزادارياتون قبول آقاااااااااااااااااا خدا قبول کنه انشاءالله ............