امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

عشق مامان و بابا

طوس و حکیم ابوالقاسم فردوسی

1390/7/24 11:47
758 بازدید
اشتراک گذاری

   در دومین روز سفرمان به مشهد ، با اتوبوسی که سازمان در اختیارمان قرار داده بود و به همراه بقیه همکاران که از نقاط مختلف کشور به پابوس امام رضا آمده بودند ،به طوس آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی ، صاحب شاهکار شاهنامه رفتیم .     

                           

     امیر محمد در داخل ماشین با پسر یکی از همکارانم که در گرگان زندگی میکردند بنام ایلیا ، دوست و همبازی شد . طوس همانقدر که برای امیرمحمد جذاب نبود ، برای بابایی که عاشق شعر و شاعریه جذاب و پرهیجان بود .     

               

     با اینکه چندمین باری بود که به طوس میرفتیم ولی قبر شاعر ، اخوان ثالث را برای  اولین بار بود که میدیدیم . اصلا نمیدونستیم که اونجاست . بابایی خیلی هم حالش گرفته شد و نظرش این بود که خیلی غریبانه به خاک سپرده شده .

 امیرمحمد و ایلیا تا میتونستند بازی و بدوبدو کردند .   

               

         تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

              

                                      این عکس هم ورودی هارونیه :

             

     بعد از طوس ، به همراه بقیه همسفران به بازار الماس و بازار بین المللی مشهد رفتیم . تو بازار الماس برای امیرمحمد یه جلیقه پوست خریدیم . خیلی خوشش اومده بود . 

     بعد از خرید سوغاتی (نخود وکشمش ، زعفران و نبات ، زرشک ) و البته چند تا اسباب بازی ( ساعت بن تن ،بیسیم بن تن ، شمشیر ،تفنگ و هواپیما )  برای امیرمحمد ، خسته و گرسنه به محل اقامتمون برگشتیم .

 امیرمحمد هم به قدری خسته بود که به محض اینکه نهارشو خورد ، فوری  لالا کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)