امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

عشق مامان و بابا

کله پاچه

1390/9/18 12:01
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

     مادرجون کله پاچه درست کرد و از آنجایی که امیرمحمد خان کله پاچه دوست داره (البته نه به اندازه آبگوشت ) ،از  ما هم دعوت کرد که بریم خونشون و  کله پاچه بخوریم . ما هم رفتیم . بعد از اینکه پسرکمون غذاشو خورد شیطنتش گل کرد یه قابلمه بزرگ آورد و گفت: مامانی مثلا من ببعی هستم منو کله پاچه درست کنید و بخورید .این هم مراحل پختن و خوردن کله پاچه امیرمحمدی !!!!!

 

                                  

 مدل جنین رفت تو قابلمه و چشماشو بست و گفت : مامانی حالا آب بریز ، یک کم زردچوبه ، فلفل ، نمک ، پیاز . حالا روشن کن   درو بزار تا بپزم !!!!

                         

   اینجا دیگه پخته و آماده خوردن شده ...به به چقدر خوشمزه شدم ... مامانی اول گوشمو بخور!!!

   مثلا خوردم اول گوش بخورم به به ، حالا چشم بخورم  به به ، حالا زبون بخورم موچ موچ موچ ... دیگه چی بخورم ؟ آهان حالا دست و پاشو بخورم موچ موچ موچ ...خوب حالا دیگه باید مغزشو بخورم ، وای عجب کله پاچه ببعی خوشمزه ای بود ، حسابی سیر شدم  !! فوری بلند شد و گفت : مامانی من بودم ...  فکرکردی کله پاچه ام ... من امیرمحمدم ، مثلا ببعی بودم ...

                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)