امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان و بابا

sms های تبریک تولد3 سالگی(6بهمن 1390)

1390/11/7 20:57
689 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر  

من تو را همچون اهورا ، من تو را همچون مسیحا ، من تورا تا بیکرانها ،من تو را تا کهکشانها ، از زمین تا آسمانها دوست دارم . میپرستم .

تولد 3 سالگیت مصادف شد با بیماریت  .میخوام پیامهای تبریک تولدتو که به موبایل مامانی رسیده برات بنویسم . وقتی بخونی میبینی که همه به یادت هستند .  خوش به حالت

عمه جون خدیجه : تولد بزرگ زاده و شیرین ترین نوه پسری را از تمام اعماق وجودم به مادر بزرگوار حاج امیرمحمد،مادرنمونه ،آخر صبر ووتحمل، اسوه مقاومت در فراز و نشیب زندگی، کلا اسطوره ،ختم کلام تبریک و تهنیت عرض میکنم . تولدش مبارک مامانی جدی

الهام جون :سلام عزیزم ،خوبی ؟ نی نی خوبه ایشا الله . تولد این فسقل مردبزرگ دانا مبارک . ایشاالله آقا مهندسش کنی

عمه جون مهناز: هوا ابری نبود ... اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن ... آخه یکی ازشون کم شده . مهربونترین تولدت مبارک

فرنوش جون : حتی اگه دیدن تو برام بشه غیرمحال ، مهم اینه دوست دارم  فاصله هارو بیخیال .پسر خاله گلم تولدت مبارک

عمه جون بهناز :  امیرمحمد عزیزم زیباترین ، شادترین ، بهاریترین و طولانی ترین زندگی را در کنار خانواده ات با تمام وجودم برایت آرزو میکنم تولدت مبارک عزیز دلم  

عمه جون مریم : تولد نی نی کوچولو مبارک خدا برات حفظش کنه به امید جشن در خانه جدید 

هانا جون : تلبد تلبد تلبدت مبارک . عشق من ، کوچولوی من . ایشالا صد سال زنده باشی . دکتر بشی آقا مهندس بشی ما واست جشن بگیریم . عزیز دلم تولدت مبارک . بوس بوس 100 تا بوس . دوست دارم یه عالمه 

 خاله جون فهیمه : نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم ،سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم ، تا زمین هست و زمان هست بگویم تو عزیزی و عزیزان به فدایت بکنم . امیرمحمد عزیزم تولدت مبارک

 خاله جون فهیمه:  فرقی نمیکند بگویم و بدانی ...! یا ...نگویم و بدانی ...! فاصله دورت نمیکند ...!!!!  در خوب ترین جای جهان جا داری ....! جایی که دست هیچکسی به تو نمیرسد : دلم ...! امیرمحمد عزیزم تولدت مبارک

فرناز جون :  داره بارون میاد خوب که نگاه کردم ........ هوا که ابری نبود ... اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن ... آخه یکی ازشون کم شده . مهربونترین تولدت مبارک

دایی جون فرهاد :  امیرمحمد جان: دوست داشتم امشب پیشت بودم ، بغلت میکردم ، بوست میکردم و تولد 3 سالگیتو باهات جشن میگرفتم . فقط میخوام بدونی خیلی دوست دارم . چون یکی از بهونه های زنده بودنم تویی . اینم همیشه یادت باشه یه دایی فرهاد داری که مثل کوه تا آخر عمر پشتت و همیشه هم بهت افتخار میکنه . عزیزم تولدت مبارک

زن دایی جون الهام  : سلام عزیزم چهارمین بهار زندگی امیرمحمد عزیز مبارک . از طرف رضا  آمیتیس  الهام

 مهنوش   : سلام عزیزم پسر گلت چطوره ؟ پیشاپیش تولدش مبارک  

 

 جوابیه امیر محمد:

  ممنون  که به یادم بودین . عاشقتونم . تولدم مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرنیا
12 مرداد 91 19:24
سلام امیر محمد عزیز میتونم بپرسم شما
چند سالته ؟؟؟؟؟؟
و چندتا خواهر و برادر داری؟؟؟؟؟؟


من 3سال و 6ماه و 7روز سن دارم ... خواهر و برادر که ندارم ... یکی یکدونم ... عزیز خونم ...گل کلخونم ...