امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

به بهانه روز مادر ، درد و دلی با فرزندم ...

1391/2/21 22:26
873 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیزم:
 آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم...
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو...

روزی خود میفهمی از اینکه در کنارتم ، مزاحم تو هستم،

خسته و عصبانی نشو
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم

       

     مادر خوبم همه ی روزها روز توست، آن روز كه حوا تنهايي آدم را از بين برد و مايه‌ي آرامش او شد، آن روز كه آسيه، موسي را از آب نيل گرفت، آن روز كه مريم عيسي را بدنيا آورد، آن روز كه محمد(ص) از آمنه زاده شد، آن روز كه خديجه شوهرش را كه از غار حراء برگشته بود پوشانيد، آن روز كه فاطمه بدنيا آمد، آن روز كه محمد در دامان عايشه به ديدار معشوق شتافت، آن روز كه ...  ، آن روز كه من را بدنيا آوردي و هر روزي كه در اين جهان پر از عشق فرزندي زاده مي‌شود و در آغوش پر مهر مادري قرار مي‌گيرد، همه روز توست، همه روز مادر است.

مـــادر خوبـــم روزت مبـــارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

khahare elisa
22 اردیبهشت 91 11:29
سلام روزتون مبارک


ممنونم عزیزم
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:47
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .



بسیار ممنونم
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:29
سلام عزیزم روزت مبارک


بسیار ممنونم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
23 اردیبهشت 91 15:58
مامان مهربون روزتون مبارک


بسیار ممنونم
مامان آبتین
24 اردیبهشت 91 14:56
عزیزم روزتون مبارک مطلبتون خیلی عالی بود دلم به درد اومد چون متاسفانه پدرم دو ماه می شه که به شدت بیمارشده و از دست من برنمیاد کاری براش انجام بدم


انشاءالله خدا شفا بده ....
مامان یسنا گلی
24 اردیبهشت 91 17:07
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
مامان محمد گوگولي
25 اردیبهشت 91 19:50
هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامان کارن
27 اردیبهشت 91 11:34
سلام روزتون مبارک با افتخار لینکتون کردم شما هم اگه مارولینک کنید خوشحالمون میکنید راستی انقدر من ازاین متن شما خوشم اومد با اجازتون در قسمت درد دل آنا با کارن گذاشتمش امیدوارم ناراحتتون نکرده باشم


خیلی هم خوشحال شدم ....


مامانی آیناز
3 خرداد 91 2:06
سلام خوشحالم از اینکه تهران بهتون خوش گذشته من با افتخار لینکتون کردم باز هم به ما سر بزنید.


ممنونم عزیزم