امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان و بابا

به بهانه روز پدر ....

1391/3/14 20:31
753 بازدید
اشتراک گذاری
همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم
که با هر بار تراشیده شدن، کوچک و کوچک تر میشود…
ولی پدر ...

یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند
خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست
فقط هیچ کس نمی بیند و نمی داند که چقدر دیگر میتواند بنویسد…


بیایید قدردان باشیم و در آستانه روز پدر، سلامتی پدر و مادرهامون رو از خدا بخواهیم.
 
                           تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 
              
 
روزی پدری دست خود را روی شانه پسر خود گذاشت و گفت: من قویترم یا تو ؟

پسر گفت: من ، پدر جا خورده و دوباره پرسید من قویترم یا تو ؟پسر گفت: من ، پدر بغض کرد ودوباره پرسید من قویترم یا تو ؟ پسر گفت: من ، پدر ازجابلند شد چند قدم باناراحتی و اشک از پسرش دور شد و دوباره پرسید: من قویترم یا تو ؟ پسرگفت تو ...

پدر گفت : چون من ناراحت شدم گفتی من قویترم ؟ پسر گفت نه آن سه باری که گفتم من از تو قویترم چون دستت روی شانه ام بود پشتم به کوهی مثل تو گرم بود اما وقتی دستت را برداشتی دیدم بی تو چیزی نیستم . . .

 روزت مبــــارک پــــدر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)