امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

عشق مامان و بابا

شنا در مهدکودک

1391/5/10 22:17
939 بازدید
اشتراک گذاری

  امروز نزدیکهای ظهر از مهد کودک به بابایی زنگ زدند و گفتند چون روز شنای بچه هاست برای امیرمحمد مایو و حوله ببره . ( روز قبل نجمه جون به امیرمحمد گفت که مایو و حوله ببره ولی پسرک شیطون ما یادش رفت که به مامانی بگه ). تا بابایی مایو و حوله امیرمحمد و ببره ، نوبت شنای امیرمحمد شد و نازنین بچه ما با شورت معمولی رفت توی استخر بادی و بابایی هم چند تا عکس ازش گرفت .  

                  

با دوستهاش ارسام و ساشا و ایلیا و ماهان رفت تو استخر و حسابی آب بازی کرد .  

                

امیرمحمد ، هم از نظر سن و هم از نظر جثه از بقیه کوچیکتر و ظریفتر .

              

     البته با ارسام اختلاف سنیش کمتر و اختلاف جثه بیشتری داره . با ارسام همزمان رفتند کلاس نوباوه . بقیه پسرها بزرگتر هستند . ماشاء الله ارسام جون حسابی تپل مپل ...

             

     وقتی از اداره رفتم خونه کلی از شنا با دوستهاش برام حرف زد و گفت:  مامانی مثل دلفین شیرجه میزدم و شنا میکردم .

             

    بابایی هم یواشکی به من گفت تنها بچه ای که به حرف خانم مربی خیلی توجه نمیکرد و تابع جمع نبود ، خود خود امیرمحمد خان بود که همش پارازیت میداد و شیطونی میکرد . 

البته فکر میکنم تو همه عکسها شیطنت امیرمحمد خان ، کاملا مشخص و  معلوم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آزی
11 مرداد 91 9:26
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


البته چرا که نه ....

مامان هماي مسيحا جوني
12 مرداد 91 12:11
فکر کنم همه بچه ها عاشق آب بازي هستن. چه لحظه هاي نابي. خوش به حالشون
مامان محمد صادق(زهرا)
12 مرداد 91 13:27
وااااااااااااااااای! منم آب بازیییی! معلومه که حسسساااااابی خوش گذشته!! اینقد هوس شنا کردم که نگو!! منتظرم بعد ماه رمضون ان شاللا برم!!!
lمامان بردیا
12 مرداد 91 20:57
]چه عکسای بامزه ای بی توجهیش به نظرت مال سنشونه؟بردیا هم هر کار دوست داره میکنه واصلا به حرف مربی نقاشیش گوش نمیده


آره مال سن و سال ... بزرگتر که بشن بهتر میشن حتما ...
sasan
13 مرداد 91 18:50
سلام لطفا وبلاگ ما رو جزو لینک معرفی کنید.
مامان محمد
14 مرداد 91 9:52
سلام خاله جون،وااااااااای چقدر عالی،تو هوای آزاد و شنا کردن،واااااااااااااقعا میچسبه،آدم همیشه بچه باشه.
سلام مامان امیر محمد،اول از همه تشکر کنم از بابت تبریکتون برای تولد محمدم،دوم اینکه خییییییییییییییلی خوشحالم که دوست همشهری دارم،راستی با افتخار لینک شدین،خوشحال میشم دوباره پیشمون بیاین.
ما مودممون خرابه و با خط تلفن اومدم، در اسرع وقت که درست شد بیشتر میام و بهتون سر میزنم.
دوستتون دارم.


ممنونم عزیزم ...

الهام
15 مرداد 91 15:45
سلام عزیزم ببببببببه بببببه چه قند عسلی ببوسشش برام
پیش ما هم بیا


ممنونم ... اومدم ...
مامان رهام
18 مرداد 91 11:13
چه دلفین بانمکی
بابای دوقلوها
18 مرداد 91 11:21
آخجووون شناااا
حسابی به گل پسری خوش گذشته هااا
انشالله همیشه شاد باشی


ممنونم ...
مهرنوش مامان مهزیار
21 مرداد 91 12:27
سلام مامان امیر محمد عزیز وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید. ما در اهواز زندگی میکنیم اما عروسی داداشم ساری میخواستم اگه زحمتی نیست و امکان داره براتون آدرس و تلفن چندتا آرایشگر عالی و خوب تو شهرتون برام بزارید چون خودم هیچ جای رو سراغ ندارم عزیزم. ممنون میشم کمکم کنید. امروز خیلی جالب بود که دیدم امیر محمد جون متولد ساری. از طرف من ببوسش.


عزیزم ممنون که به ما سرزدی ... درست که امیرمحمد ساری به دنیا اومد ولی ما قائمشهر زندگی میکنیم ... سعی میکنم از دوستهای سارویم چند تا آدرس برات بگیرم ...

مهرنوش مامان مهزیار
22 مرداد 91 10:45
سلام عزیزم
قربونت برم . مرسی . خوشحال شدم به وبلاگ مهزیار هم سر زدی. با افتخار لینکتون کردم. عروسی برادرم 25 شهریور. حتما آدرس میدم تشریف بیارید خوشحال میشم ببینمتون خانمی. باید بگم که خواهر شوهر 32 ساله شد. ما اهوازیم مامانم اینا تهران و عروسمون شمالی جالب نه.


ممنونم عزیزم . شما هم با افتخار لینک شدید. عروسی مبارک باشه . انشاءالله مهزیار جون و دامادش کنی ...
مریم مامی آیداツ
23 مرداد 91 18:48
بنام مهرآفرین مهر گستر من تورا می خوانم تو مرا می فهمی و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من میمانی مقدمتان گرامی باد دعوتید ای جوون آب باززی
شراره
22 مهر 91 0:07
سلام
عزیزم همون طور که می بی نم پسرت شورت اسلیپ می پوشه می خواستم بگم این شورت اصلا خوب نیست و باعث عدم رشد بیضه هاش می شه چون من پسر م اسلیپ می پوشید بردمش دکتر این را گفت


شراره جون ممنون از راهنماییتون ....