امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عشق مامان و بابا

مامانی باخیدی !!!

1391/5/9 22:51
719 بازدید
اشتراک گذاری

 دیشب بعد از افطار با امیرمحمد گل یا پوچ بازی کردم . خودم به قدری خسته بودم که نای تکون خوردن نداشتم . به امیرمحمد گفتم یه گل بیار ... گشت و گفت هیچی پیدا نکردم ... ظرف میوه کنارم بود یه گیلاس خوردم و از تنبلی هستشو گذاشتم کف دستم گفتم اینم گل ... با قیافه در هم  نگاهم کرد و گفت مامانی این دهنیه !!! کثیف !!!  کلی شرمنده شدم و از خودم خجالت کشیدم  از وقتیکه امیرمحمد کلاس زبان میره سعی میکنیم کلمات و جملاتی که یاد میگیره را در مواقع لزوم تو خونه بکار ببریم . با شرمندگی گفتم  I am sorry . بعد گفتم راستی با دستمال کاغذی گل درست کن ... یه تیکه دستمال کاغذی گرفت و گردش کرد ،شد گل . وقتی گل یا پوچ بازی میکنیم معمولا دستی که گل داره میذاره پشتش ... باز هم اینکارو کرد.

                  

  گفتم  آهان فهمیدم اون دستت ..  هول شد و گفت نه مامانی مثلا باخیدی !! اون دستمو نگو ، این دستمو بگو  ... خندیدم شدید ...

                

  گفتم امیرمحمد باخیدی چیه ؟   دوباره فوری گفت مامانی بباخ دیگه ...  

                

   از خنده نمیدونستم چکار کنم ...بابایی هم خندید. گفتم : مامان جان باید بگی باختی یا بباز ...

              

                                          عزیز دلم قربونت برم نازنینم ....

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آوا
10 مرداد 91 13:22
ای جانم- چه تمیزه بچم-معمولا پسرا این جوری نیستن- آوای منم همین جوریه- خیلی تمیزه
مامان همای مسیحا جونی
10 مرداد 91 13:50
چه پسر شیرین زبونی. ماشاللا اگه بتونی واسم بپرسی که عالی میشه !!! ممنون از رای دادنت. راستی مسابقه واسه مجله سیب سبزه. که برنده ش عکسش میره رو جلد مجله. شماها پسرگلتو شرکت بده.ایشاللا برنده بشه.
خان گوگولی بابا
11 مرداد 91 4:35
ماماني خانم به گل پسر خرده نگير آخه داره زبان ياد ميگيره واقعا" كه راست ميگه باخيدي !!!!


چه عرض کنم !!!!
مامان محمد صادق(زهرا)
12 مرداد 91 13:22
اوا مامانی بباخ دیگه ه ه ه!!! بباخش من و مرده! ناز! *************************** تا نباخیدی برو یه سری توو خصوصیا رمزو ببین!
مامان محمد صادق(زهرا)
12 مرداد 91 13:24
اوا خواهر.... یادم رفت تیک خصوصیشو بزنم... تایید نفرما... الان توو خصوصی میذارم!
lمامان بردیا
12 مرداد 91 20:56
چی شد بالاخره باخیدی یا بردین؟البته که باید بباخینامان از دست این بچه های شیطون...



همیشه باخیده ام ....