امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تولد مامانی ...

1391/6/4 20:48
728 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی مثل خیلی از مردها ، تاریخ تولد و ازدواج و عقد و ... یادش نمیمونه .البته ناگفته نمونه خیلی از آقایون هم خیلی به این مهم اهمیت میدن .  تولد مامانی ۲ شهریور بود . عید فطر که خاله جون فهیمه به کتالان اومده بود، برای مامانی هم یک کیف خوشگل بعنوان کادوی تولد خرید . وقتی پیش بابایی کیف و به مامانی داد ، بابایی تعجب کرد و گفت تولد خانومم  که الآن نیست ، دوم شهریور ... فرناز و فرنوش گفتن عمو علی یادت نبود ... بابایی گفت فکر کردین !!! اتفاقا اون کیکی که خریدیم و آوردیم مال تولد خانومم بود نه تولد فرهاد ...  خاله جون هم بهش جواب داد از رنگ و روی پریدت معلوم که واقعا تولد خانومت یادت بود یا نه   ... بالاخره این مسئله سوژه ای برای خنده شد .

چون مهد کودک امیرمحمد یک هفته تعطیل بود من و بابایی به نوبت پیش امیرمحمد بودیم . چهارشنبه یکم شهریور تو مرخصی بودم . برای نهار مرغ شکم پر ، برنج زعفرانی ، ماست بورانی و سالاد  درست کردم . بابایی که ظهر اومد نهارمون آماده نبود . به امیرمحمد گفت میایی بریم بیرون ؟ اونم از خدا خواسته .

  بعد از یکساعت با کیک تولد و شمع و فشفشه اومدن . امیرمحمد هم برام شعر خوند. 

 تولد تولد تولدت مبارک ... بیا شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشی ...  

 هپی برت دی ...

            

شمع و با همکاری امیرمحمد خاموش کردم .

            

   بعد از خوردن کیک هم امیرمحمد خواست هیکل  قوی و ورزشکاریش و به من نشون بده  ... شاید یه روزی  قویترین مرد ایران بشه ....   خدا را چه دیدی !!!! 

             

     برای شام هم به خواست امیرمحمد خان به رستوران اکبر جوجه برادران کلبادی رفتیم و اکبر جوجه خوردیم . جاتون خالی ... هر چی منتظر شدم از کادوی تولد خبری نشد ...   همین قدر که یادش بود و برام کیک خرید خودش سعادتیه ....

روز بعد این پیام و برام فرستاد ...   اولین روز تولدت به خیر و میمنت و شادی انشاءالله ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد
6 شهریور 91 11:16
مامان امیر محمد سلام،تولدتون مبارک ایشاالله 120 سال عمر با عزت داشته باشین و در کنار همسر مهربونتون و امیر محمد جون زندگی خوب و خوشی داشته باشین.
ممنونم که دوباره پیش ما اومدین.



ممنونم عزیزم...
مامان محمد
6 شهریور 91 11:20
راستی مامان امیر محمد،محمدم تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده خوشحال میشه بهش رای بدین،ممنونم از شما.


البته که بهش رای میدیم ...
مامان بردیا
6 شهریور 91 16:17
تولدت مبارک عزیزممنم بدرد شما دچارم بابای بردیا هم هیچوقت یادش نمیمونه همیشه خودم میگم خودم برا خودم هدیه میخرم خودم تولد مبارک برا خودم میخونم امیدوارم قدم امسال همیشگی وجاودان بشه اون ژست امیر محمد خیلی بامزه بود
مهرنوش مامان مهزیار
7 شهریور 91 7:57
سلام عزیز دلم . تولدت مبارک باشه خانمی. انشاا... همیشه تندرست باشی و سایه ات بالای سر امیر محمد عزیز.
مبین فرفری
11 مهر 91 15:45
عزیزم تولدت مبارک