امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تولدتون مبارک مهزیار جون و کیانوش جون

1392/4/31 22:53
640 بازدید
اشتراک گذاری

   امیدوارم مهرنوش جون مامان مهزیار عزیز و ماندانا جون مامان کیانوش عزیز این پست و بخونن  . کد تایید تو بلاگفا برام باز نمیشه نمیتونم برای تولد گل پسرهاتون تبریک تولد بذارم . ولی هر روز به وبلاگهاتون سر میزنم و همه مطالبتونو دنبال میکنم ....

شکفتن نوگلهای  زیبایتان در دشتی از یاسهای مهربانی با نجوای سیمین آبشاران تهنیت باد

با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیشان

تشویقاز طرف امیرمحمد و مامانی تشویق

                                         birthday Glitter graphics

دوستهای خوبم  روز تولدتان را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت به شما  تبریک میگویم . . .

تشویق امیرمحمد کوچولو تشویق

آقا مهزیار

پسرهای گل تولدانگری بردیتون   مبارک باشه ..................

آقا کیانوش

 

راستی مهرنوش جون جزء  23 قرآن و برای من رزرو کن . امیدوارم که قرائت قرآن از همه مامانها و روزه داران قبول باشه . ممنونم بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهرنوش مامان مهزیار
6 مرداد 92 10:13
سلام عزیزم . ممنون خیلی خوشحال شدم عزیزم.

امیدوارم بتونم جبران کنم.

عزیزم جز 23 رو ثبت کردم اگه مشکلی نیست جز 25 رو به نام شما ثبت کنم

بازم ممنون




خواهش میکنم قابل شما و مهزیار جون و نداشت . امیدوارم مهزیار هم خوشش بیاد ...

هر جزئی که در نظر گرفتی قبول ....




مهرنوش مامان مهزیار
6 مرداد 92 12:41
عزیزم مهزیار هم خوشحال شد و تشکر میکنه عزیزم.
التماس دعا جز 25 رو به نام شما ثبت کردم.قبول باشه


خوشحالم که مهزیار جون هم خوشحال شد ... حتما جزء 25 را میخوانم . از همه قبول باشه انشاءالله ............