امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تولد 5 سالگی امیرمحمدم با تم باب اسفنجی

1392/11/6 11:56
991 بازدید
اشتراک گذاری

   تبریک تولد نی نی وبلاگ    

تبریک نی نی وبلاگ

............ امروز   6 بهمن   تولد یکی یدونه خونه ماست ........

         جشن تولد با تم باب اسفنجی در تعطیلات 22 بهمن برگزار میشود .

امیرمحمد و وسایل تم تولد باب اسفنجی

   دیشب به همراه بابایی ، امیرمحمد و به شهر جادویی بردیم و حسابی بازی کرد .

شهر جادویی

شهر جادویی

بعد از شهر بازی به کافه رستوران نفار رفتیم و شام خوردیم .

کافه رستوران افرا

   موقع شام از امیرمحمد پرسیدم امشب که شب تولد چه آرزویی داری ؟  اول جوابهای الکی اولکی خنده دار بهمون داد . خیلی جدی بهش گفتم جوابهای الکی نده چه آرزویی برای من و بابایی و خودت داری ؟ راستشو بگو؟

   با لبخند جواب داد  :  آرزو دارم شما پیر نشی ... عزیزم قربون احساس قشنگت بره مادرقلب

   آرزو دارم بابایی هم یه عالمه پول داشته باشه ، گنج پیدا کنه که من هر چی خواستم برام بخره ، همه وسایل شهر جادویی و برام بخره ........ عزیزم گیریم که همه وسایلو خریدیم  این همه وسیله را کجا جا بدیم ؟ خیال باطل

خوب برای خودت چه آرزویی داری عزیز دلم  ؟  دوست دارم سرباز بشم ......  سرباز بشی ؟ همه پسرها سرباز میشن یه آرزوی دیگه بکن  ... فوری گفت خوب باشه دوست دارم پلیس بشم ........

خوب این هم از آرزوی پسر کوچیک ما برای خودش  ....همه که نباید دکتر و مهندس بشن خنده

 

شهر جادویی

پنج سال گذشت .... پنج ساله که پاهامو  رو زمین نمیذارم .... پنج ساله که بهشت زیر قدم های من گذاشته شده ... شک ندارم این احساس عشق و حس مادری از بهشت شیرینتر و دلنشین تره ..... امیرمحمدنازنینم ... همه وجودم فدای یک لحظه شادی و خنده ی تو ... تولدت مبارک باشه عزیز دلم ...

ممنون که با تولدت بهترین احساس عالم رابه من هدیه دادی...

عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم
ماچ

تولد 5 سالگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
5 بهمن 92 14:15
تولدت مبارک عزیزم
nice.design
5 بهمن 92 14:24
راستی چون پیشنهاد طراحی رو تو زمان تخفیف داده بودم، برای شما همون 3000 تومنه
nice.design
5 بهمن 92 14:27
راستیییی هر تمی که بخواین براتون کار می کنم باب اسفنجی، پلنگ صورتی، میکی موس و......... نگاه به نمونه کارای وبلاگم نکنید، همه مدل و همه جور طراحی رو می تونم انجام بدم ببخشید پرگویی کردم فقط خبرشو بهم بدین ممنون
مامانی درسا
6 بهمن 92 1:50
عزیز دل تولدت هزاران بار مبارک انشاالله دستان مهربان خدای همیشه نگه دارت باشه پسر گلم
shayanjooni
6 بهمن 92 9:22
تولدت مبارک عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
9 بهمن 92 8:21
سلام عزیزم تولد گل پسرت مبارک. انشاا... سالیان سال در کنار هم شاد باشید و جون بمونید و بابایی هم جیباش پر پول باشه. ممنون که بمون سر زدی عزیزم. مرسی گلم ........
مامان بردیا
10 بهمن 92 14:45
همه کارهای تولدش رو خودت انجام دادی یا اماده تهیه کردی؟دستت درد نکنه سنگ تمام گذاشتی همه رو سفارش دادم خواهر ... من یک مادر کارمند گرفتارم فدات شم .........
الهام(مامان امیر حسین)
20 بهمن 92 19:24
تولدت مبارک عزیزم ببخش با تاخیره تقصیر مامانته که دعوتنامه برام نفرستاد! مرسی عزیزم ....... مسافرت بودی گلم ........