امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

پیامهای تبریک تولد 5سالگی ( 6 بهمن 92)

1392/11/7 22:44
570 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیز دل مادر پیامهای تبریک تولدتو  مینویسم . وقتی بخونی حتما حس خوبی پیدا میکنی  .

الهام جون : سلام آقا امیرمحمدجون ، میدونم الآن شاید لالا کرده باشی ، میام یواشکی بوست میکنمو زودتر زودتر تولدتو تبریک میگم پسر خوش تیپه ...   ماچساعت 22:44   تاریخ 92/11/02

 ماریا جون ( همکار مامانی) : امیرمحمد جان تولدت مبارک ... الهی در زیر سایه پدر و مادر همیشه سالم و تندرست باشی عزیزم ... ماچ تاریخ 92/11/04

***ماریا جون زحمت کشید و عکس زیر را هم طراحی کرد و برام ایمیل فرستاد .***

***خیلی ممنونم دوست و همکار خوبم ***

 کادوی خاله ماریا

 

عمه جون خدیجه : تولد کوچکترین و شیرین ترین و عزیزترین نوه فسقلیمان را به تمام سینه چاکانش از ته دلم تبریک میگم همه همه عمه جون می میره ....  ماچ ساعت 07:30   تاریخ 92/11/05

 عمه جون مهناز : سلام . تبریک تولد امیرمحمد جون . انشاءالله همیشه سلامتی داشته باشید و دامادش کنید . ماچ  ساعت 16:27   تاریخ 92/11/05

عمه جون بهناز : تولدت مبارک امیرمحمدجان آرزوی عمری طولانی زیر سایه خدا و روزگاری پر از شادی برای تو و پدر و مادرت را دارم قشنگم . بوس بوس ماچ ساعت 08:39  تاریخ92/11/06 

 هاناجون : زندگی باور آرزوهای قشنگ است . برایت "آرزوهای قشنگ" میکنم  وتو "باور" کن . عزیزم کوچولوی خانواده امیدوارم روزی مرد بزرگ و موفق خانواده بشی و باعث افتخار ما . دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه /.  تولدت مبارک ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشی . بوس بوس ماچ ساعت 12:27 تاریخ 92/11/06

خانم غفاری ( همکار مامانی ) : روز تولدت ماندگارترین تاریخ میان صفحات تقویم زندگی پر هیاهوی من است که تا ابد در ذهنم درخشان میماند .  به ماندگاری ستاره های آسمان دوستت دارم امیرمحمد کوچولو  ماچ  ساعت 13:39  تاریخ  92/11/06

خاله جون فهیمه ، فرناز جون و فرنوش جون :  تبریک تلفنی و صحبت با امیرمحمد ماچ ساعت 21:05  تاریخ 92/11/06

خاله سمیه مامان پریاجون :  تبریک تلفنی ماچ ساعت 10:43  تاریخ  92/11/07

 

 عمه جون مریم  :  امیرکم سلام . امسال از همه دیرتر تولدتو تبریک میگم ولی عوضش درست روزیه که مراسم جشن 5 سالگی عروسک کوچولوی خانواده ماست . عشق من چی باید بگم که بدونی چقدر دوست دارم . با طپش قلبم تا زمانی که میطپه آرزوی سلامتی زیر سایه ی مامان و باباتو دارم .

تلودت !! مبارک .  ماچ ساعت 12:37  تاریخ  92/11/24 

  شکلکهای جالب آروین


  در دفتر عشق زنده نگهداشتیم یاد شما را ، ز خدا میطلبیم زندگی شاد شما را ...

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیتون شد ، برای بودنش ازش تشکر کنید ...

ممنون  که در این روز خوب خاطره انگیز با من و امیرمحمد بودید . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا
10 بهمن 92 14:40
وای چقدر از دست خودم ناراحت وعصبانی شدم اونقدر کم میام نت که تاریخ تولدهارو هم دیر میرسممعذرت میخوام با چند روز تاخیر تولدت مبارک عزیزم امیر محمد نازم برات ارزوی بهترینهارو دارم ارزومند ارزوهایت هستم دوستت دارم گل پسر ناز مرسی عزیزم .........