امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

چهارشنبه سوری

1392/12/27 23:34
667 بازدید
اشتراک گذاری

 زردی من از تو ، سرخی تو از من
غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا
ای شب چهارشنبه ، ای كلیه جاردنده ، بده مراد بنده

 شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه

   امسال هم مثل سالهای قبل خونه مادرجون بودیم . مادرجون با کمک عمه جون خدیجه آش گزنه خیلی خوشمزه ای درست کردند . آقا ایلیا از ساعت 6 و نیم صبح با وسایل آتش بازی اونجا بود . آقای بزرگی راننده مهدهم امیرمحمدو  ظهر به خونه مادرجون برد .  یعنی این دوتا پسر آتیشی سوزوندند . من ساعت 6 عصر و بابایی ساعت 8  به خونه مادرجون رسیدیم .

ایلیا و امیرمحمد

 شکلک های محدثهبابابزرگ 7 تا آتیش درست کرد و بچه ها حسابی بهشون خوش گذشت .  شکلک های محدثه

امیرمحمد

ایلیا جلو جلو و  امیرمحمد هم دنبال دنبالش بود .از امیرمحمد پرسیدم از ظهر که خونه مادرجون بودی چکار کردی ؟ به جای اون  هانا جون جواب داد : مهمترین کار امیرمحمد تعقیب و گریز ایلیا بود . ( طبق معمول همیشه ) خنده

امیزمحمد

    برای آتش بازی امیرمحمد چند تا وسیله کم خطر خریده بودم .کهکشان ، آبشار ، پروانه ای ، یک بسته ترقه . وسایل امیرمحمد در برابر وسایل ایلیا مورچه بود در برابر فیل.ابله  ایلیا انبار مهمات داشت .نیشخند به گفته مامانش نزدیک به یک ماه با باباش و عمه اش در حال خرید وسایل چهارشنبه سوری بود . قهقهه

امیرمحمد و آقا پرهام

شب خوبی بود . آتش بازی سالمی داشتیم. در برگشت امیرمحمد به قدری خسته بود که تو ماشین خوابش برد .

 شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش برای رسیدن به آرزوهایت دعایت کنم ، میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هر بار هیزمی اضافه میکنم.

چهارشنبه سوریت مبارک پسر عزیزتر از جانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کارن
28 اسفند 92 9:10
سلام مامانی امیدوارم همیشه شاد باشید وسال 93 سال پرازسلامتی وآسایش وپول فراوان ودلخوشی تا حد آسمان داشته باشید نوروز پیشاپیش مبارک میبوسمتون هم شما وهم امیر محمد جان یل را[خانواده ممنونم . ما هم بهترین آرزوهای دنیا رو برای شما و کارن جون داریم .....