امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان و بابا

آخرین روزهای سال با امیرمحمد

1392/12/25 19:44
592 بازدید
اشتراک گذاری

  حدود دوهفته ای میشد که گردنم خیلی درد میکرد . دکتر و عکس و MRI .... بعد هم دارو و توصیه های ایمنی ... امیرمحمد و بابایی این روزها حسابی هوامو دارن ... هر وقت که از درد مینالم امیرمحمد فوری گردنو پشتمو با اون دستهای قشنگ و کوچیکش ماساژمیده . از پنجشنبه بعداز ظهر به کمک پسر و پدر خونه تکونی کردیم ...  با کمک امیرمحمد اتاقش حسابی مرتب و تمیز شد . صبح جمعه هم زودتر از من از خواب بیدار شد . عشق شیشه شور و شستن مبل و شیشه ها رو داره ... یعد از خوردن یه املت خوشمزه  که بابایی برامون درست کرد دست بکار شد و حسابی همه مبلها رو برامون گربه شور کرد .  نیشخند  ولی برای اینکه تو ذوقش نخوره کلی ازش تعریف کردیم ... نزدیکیهای ظهر شیطنتش زیاد شد  دو تا چاقو برداشت و تو دوتا دستهاش گذاشت و با یه چاقو به اون یکی حمله میکرد . چند بار بهش تذکر دادم ولی توجه نکرد تا اینکه عصبانی شدم و با صدای بلند سرش داد زدم . پسر نازک نارنجی ماهم حسابی بهش برخورد و شاکی از اینکه چرا مامانی صداش بلند شده ... دست از چاقو بازی برداشت . ولی اومد بهم گفت حالا که دعوام کردی منهم  همه جاهایی که تمیز کرده بودم و دوباره کثیف میکنم ... تعجب  دستشو خیس کرد و به مبلها کشید من هم اینجوری شدم . کلافه

این هم از کمک پسر ما ....  گریه خوبیش اینه که دلخوری و ناراحتی امیرمحمد بامن خیلی طول نمیکشه . خیلی زود خودشو به من میچسبونه . بازنده

کارمون تا غروب طول کشید ......  ماحصلش تمیزشدن خونه به قیمت کمر درد بابایی بود   زبان

غروب با امیرمحمد سبزه گذاشتیم .

امیرمحمد

حسابی به همه جای خودش و کوزه تخم شاهی کشید .

امیرمحمد

   صبح روز شنبه امیرمحمد سحرخیز همزمان با من ساعت 6 صبح بیدار شد . کلی با هم صحبت کردیم . رو مبل نشست و  گفت مامانی گوشتو بیار یه چیزی میخوام بهت بگم .

میرمحمد

بهم گفت : مامانی خیلی دوست دارم . برات دعا میکنم امروز که میری اداره تصادف نکنی ..... بعد روی پشتی مبل دراز کشید و دستهاش و برد بالا و مشغول دعا شد .لبخند

قلب قربون با احساس ترین پسر دنیا برم من .............ماچ

امیرمحمد در حال دعا کردن

   ظهر که از اداه اومدم گفت مامانی خانم مربی گفت یه تخم مرغ خام خام ببریم مهد کودک تا رنگ کنیم . برای روز بعد و رنگ کردن تخم مرغ خیلی ذوق داشت . غروب با بابابی و امیرمحمد رفتیم خرید . مایحتاج خونه رو خریدیم ولی به علت شلوغی و ترافیک نشد که برای امیرمحمد کفش عید بخریم . وقتی رسیدیم خونه امیرمحمد خیلی خسته بود بعد از خوردن شام و مسواک زدن  خیلی زود خوابید تا صبح روز بعد سرحال باشه . روز بعد هم با تخم مرغ رنگ شده و  سبزه عید از مهد کودک اومد .

امیرمحمد با تخم مرغ و سبزه عید

   گفت مامانی همه تخم مرغها رو خانم شکری پخت . بعد تو آب اسفناج و کلم گذاشتیم سبز شد . بعدش هم روشو نقاشی کردیم . مامانی هر وقت دیدنت تموم شد  بهم بگو تا من تخم مرغ و بخورم . خجالت ضمنا تخم مرغهای عید و خودم رنگ میکنم . ( ضمنا و داشته باشین )

نقاشیهای روی دست و پای امیرمحمد هم کار خودش چون به قول خودش یه وقتهایی پلنگ میشه ......

زبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبان

 هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی،

نمی توانم نفس بکشم!

عجب نفس گیر است

هوای بــی تــــــــــــــو!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ملینا و کوروش
26 اسفند 92 11:24
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست نوروز بر شما و خانواده گرامیتان شاد باش
حامده(مامان امیرمحمد)
27 اسفند 92 9:01
افرین که کمک مامان سبزه کاشتی سال خوبی داشته باشید
مامان سونیا
27 اسفند 92 10:56
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامان آرتا و آرتین
27 اسفند 92 12:38
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ آرتا آرتین و مامانی
مامان پریسا
27 اسفند 92 14:54
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . سال نو مبارک http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949856836.jpg
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:13
ماماني خسته نباشي!! واقعا خسته نباشي عجب پسر با احساسي داريا!خدا حفظش كنه! ممنونم . خدا حافظ همه بچه ها باشه .........
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:13
سلام عزيزم امیدوارم سال ۹۳ همون چیزایی براتون رقم بخوره که دوست دارید ... سال نو پيشاپيش مبارك ... ... ... نصیحت نوروز93: ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭكنند ! ممنونم الهام جون
مامان کیانوش
28 اسفند 92 9:20
با سلام آفرین به این پسر مهربون و فداکار که به مامانش کمک می کنه . انشااله سالی پر از شادی و نشاط براتون باشه .
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 2:52
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک