امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

عشق مامان و بابا

پیامهای تبریک تولد 6 سالگی ( 6 بهمن 93)

1393/11/7 22:5
655 بازدید
اشتراک گذاری

111.gif

عزیز دل مادر پیامهای تبریک تولدتو مثل سالهای قبل مینویسم . مطمئنم وقتی بخونی حس خوبی پیدا میکنی

************************************************************************

عمه جون مریم  :  تولد نی نی قشنگم پیشاپیش مبارک .  ماچ ساعت 12:55 تاریخ 93/11/01

فرناز جون و فرنوش جون:   تبریک تلفنی و صحبت با امیرمحمد ماچ ساعت 20:30 تاریخ 93/11/05

فاطمه خانم  ( دختر همکار مامانی آقای بصیر ) : سلام . من چون خودم شب تولد رو بیشتر از روزش دوست دارم از الآن تولد امیرمحمد و تبریک میگم . انشاءالله زیر سایه پدر و مادرش 120 ساله بشه . ماچ ساعت 22:58 تاریخ 93/11/05

ماریا جون ( همکار مامانی) : امیرمحمد عزیزم تولد شش سالگیت مبارک . امیدوارم سالیان سال زنده و سلامت و شاداب باشی . خداوند تبارک و تعالی سایه پدر و مادر مهربونت را بالای سرت مستدام بدارد. الهی آمین . خاله ماریا از بابلسر  ماچ ساعت 09:38 تاریخ 93/11/06

***خیلی ممنونم دوست و همکار خوبم ***

الهام جون : سلام امیرمحمد کوچولو ، امروز روز ورودت به جمع دختر عمه ها و پسر عمه هاست . انشاءالله همیشه بخندی و شاد باشی و بزرگ بشی زودتر. دوست دارم تولدت مباااااالک  ماچساعت 09:50 تاریخ 93/11/06

 عمه جون مهناز : سلام .ششمین سالگرد پدر و مادر شدنتون و تبریک میگم ، امیدوارم پسر گلتون سالهای سال زیر سایه شما پدر و مادر مهربون و فهیم به مدارج عالی دانشگاهی راه پیدا کنه ، همچنین آرزوی سلامتی برای شما دارم . بوس ماچ  ساعت 11:31 تاریخ 93/11/06

خاله جون فهیمه  : روزی که به دنیا اومدی بارونی بود . چون فرشته های آسمون ازینکه یکی شون کم شده گریه میکردند . سالروز زمینی شدنت مبارک فرشته آسمونی . عزیز دل خالجون تولدت هوارتا مبارک . خیلی خیلی خیلی ......دوستت دارم ماچ ساعت 12:34 تاریخ 93/11/06

آقا پویان : سلام . تبلد امیرمحمد کوشولووووو مباررک . ایشالا تبلد هزار و شیش سالگیشو با مامان بابای گلش جشن بگیره . هه هه به دایی علی هم سلام برسونین فعلا تا بعد  ماچساعت 20:40 تاریخ 93/11/06

فرنوش جون  : عشقولی زیبای من کلی آرزوی قشنگ برات دارم که انشاءالله ببینم به همشون میرسی . کلی دوستت دارم من . خوش تیپ ترین پسر دنیا . بوس بوس ماچ ساعت 22:48 تاریخ 93/11/06

دایی جون بهمن : تبریک تلفنی   ماچ ساعت 23:46   تاریخ 92/11/06

خاله سمیه مامان پریاجون :  لبخند زدی و آسمان آبی شد / شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد / پروانه پس از تولد زیبایت /تا آخر عمر غرق بی تابی شد . تولدت مبارک .... تقدیم به پسر گلمون ببخشید خالش دیر پیامو داد ماچ ساعت 01:24 تاریخ 93/11/07

عمه جون خدیجه : تبریک تلفنی   ماچ ساعت 13:46   تاریخ 92/11/07

 

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیتون شد، 

برای بودنش ازش تشکر کنید ،

متشکریم که هستید .

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان مهری
8 بهمن 93 9:04
تولدت مبارک الهی که صد ساله بشی خاله جون ممنونم ...