امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تولد بابایی و روز پدر ...

1392/3/4 21:20
725 بازدید
اشتراک گذاری

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود / خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود

حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین / حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود

هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین / بال های خویش را دست توسل کرده بود

شکلک های محدثه

امسال سوم خرداد تولد باباعلی مصادف شدبا میلادحضرت علی و روز پدر    چه سعادتی واقعا !!!!

   امیرمحمد که طبق معمول تو مهد کودک برای روز پدر  با بقیه دوستهاش جشن و مهمونی داشت . پنجشنبه ظهر وقتی از اداره اومدم فوری نقاشی که به مناسبت روز پدر برای بابایی کشیده بودو به من نشون داد. گفتم وای چه خوشگل!! چی کشیدی پسر قشنگم  ؟  گفت:  سفره ماهی خاردار   گفتم :برای بابایی کشیدی ؟ گفت :برای شما و بابایی . برای مامانی و بابایی کشیدم .  (طفلک پسرکم فکر کرده من ناراحت میشم )

                  نقاشی امیرمحمد برای بابایی

 بعد از خوردن نهار گفتم یک کم کدبانو گری کنم و خودم کیک درست کنم . بعدازظهر که امیرمحمد و بابایی خوابیدن دست به کار شدم . این هم کیک شکلاتی .

کیک شکلاتی با روکش گاناش (برای روز تولد و روز پدر )

کیک شکلاتی تولد 39 سالگی بابایی

الحق و والانصاف کیک بسیار خوشمزه ای شد . بابایی و امیرمحمد هردو خیلی خوششون اومد .

شب هم مراسم شمع فوت کنون و کیک بریدن بابایی و پسرش .

 کرم طالبی هم درست کردم ولی قبل از اینکه ازش عکس بگیرم خورده شد . البته همشو بابایی خورد   امیرمحمدکه طالبی دوست نداره گریه

و این هم کادوی امیرمحمد خان به بابایی 

  

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر دو امیر
7 خرداد 92 8:36
امیدوارم همیشه در زندگیتون شادی و خوشحالی باشه و کامتون هم شیرین .
چه کیک بزرگ و خوشمزه ای
ای کاش می شد از طریق وب کمی از کیک تون را خورد


ممنونم عزیزم .....
تا چند روز کیک خوری داشتیم ....جاتون حسابی خالی ....
مامان کیانوش
9 خرداد 92 11:40
عجب کیک خوشمزه ای دلم خواست. حسابی هنرنمایی کردی. همیشه شاد و خرم در کنار هم باشید . خانواده



مرسی عزیزم .......
مهرنوش مامان مهزیار
13 خرداد 92 8:57
عزیزم تولد آقای پدر و روزشون مبارک


ممنونم .........
مامانی درسا
17 خرداد 92 4:12
الهی عزیزم همیشه در کنار باباجونت و البته مامانی خوش و سلامت باشین
الهام
18 خرداد 92 17:27
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ به به به چه کیکی!!