امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عشق مامان و بابا

احساس پسرم

1392/3/24 21:55
770 بازدید
اشتراک گذاری

        پسر کوچولوی من یه شعر قشنگ برام خوند که خیلی خیلی برام جالب و جذاب و ارزشمند بود.

                                                   خدایا متشـــــــــکرم تشویق

برای شنیدن صدای عشقم ، راست کلیک کرده وفایل صدای امیرمحمد را دانلود کنید  :  چشمک

کد آهنگ

تو پرانتز :(شعر مربوط به جشن روزمعلم مهدکودک امیرمحمدبودوپسرکوچولوی من تحریفش کردوبرام خوند.نیشخند)

 

امیرمحمد

قربون پسر با احساسم برم که عین چسب به من میچسبه و

همش هم میگه مامانی خیلی دوست دارم ...

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام
27 خرداد 92 15:02
چه چیزی می تونه شیرین تر قشنگ تر و رویایی تر از تولد یه پسر باشه که یک ساله می شه؟! امروز همون روز شیرین و رویاییه و شما برای تولد امیرحسین ما دعوتید. این اولین تولد منه... امیر حسین شما رو دعوت می کنه... به جشن ما بپیوندید در روز ویژه اش... منتظریم...
ناشناس
27 خرداد 92 16:14
اين پيام ماله من نيست ولي بخونش تورو امام زمان قسم ميدم اين پيام رو بخون.دختري از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند،شبي خواب حضرت زينب(س)را ديدم در گلوم آب ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به بيست نفر بگم،اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد ديگري اعتقاد داشت 20 ميليون به دست آورد به دست كس ديگري رسيد عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زينب(س) اعتقاد داري ابن پيامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز ديگه منتظره يك معجزه باش تورو خدا بفرست
مهرنوش مامان مهزیار
28 خرداد 92 9:22
عزیزم من صدای گل پسرت هنوز نشنیدم اما مطمئناً یکی از بهترین و زیباترین صدا های دنیاست.


صدای امیرمحمد مثل صدای همه پسرها برای مامانهاشون ...
ممنون از لطفت .........