امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

عشق مامان و بابا

عکسهای آتلیه

1392/3/29 21:06
2,446 بازدید
اشتراک گذاری

 از طرف مهدکودک امیرمحمد یک معرفی نامه برامون فرستند تا امیرمحمد و برای گرفتن یک عکس یادگاری  ۲۱*۱۶ برای پایان نامه دوره نوباوه به آتلیه کلبه عکس ببریم .

      وقتی به آتلیه رفتیم متوجه شدیم آقا آرین پسر عموی بابایی یکی از کارکنان اونجاست و همین مسئله باعث شد عکسهای بیشتری از امیرمحمد بگیریم . 

  با تشکر از آقای احمدی مدیریت  آتلیه کلبه عکس و همچنین آقا آرین که یه عکس ٢٥*٢٠ با  شاسی به امیرمحمد هدیه داد .  

این هم چند نمونه از عکسها  ...

بگو هزار هزار ماشاءالله ...  چشم نخوره انشاءالله ...

هزار الله اکبر.....

** کت و شوار امیرمحمد، کادوی عید خاله جون فهیمه به امیرمحمد بود  **

پسر کوچولوی مادر که الهی قربونت برم امیدوارم یه روزی عکسهای دامادیتو ببینم عزیز دلم ...

وای چه شود !!! چه مادر شوهری بشم من !!!

 

این هم دو نمونه از عکسهای آتلیه ای تولد زنبوری امیرمحمدخان

زنبور کوچولو

 

زنبور کوچولو  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهرنوش مامان مهزیار
1 تیر 92 9:12
گفتم هزار هزار ماشاءالله ... که چشم نخوره انشاءالله ...
انشاا... عکس های دامادیش. راستی خانمی موهاشم خیلی قشنگ شده. عکس های زنبوریش هم عالیه.


ممنونم مهرنوش جان .........
الهام (مامان امیرحسین)
1 تیر 92 16:36
به به به به...
کیف کردم
آفرین
ایشالا آتلیه دومادیت آقا پسر خوش تیپ


ممنون ....
مادر دو امیر
5 تیر 92 13:29
الهی عکسهای جشن دامادیت پسر خوش تیپ و قشنگ

ما را هم جشن دامادیت دعوت کن لطفا .
می خوام ببینم عروس این داماد خوش تیپ کیه و چه شکلیه ؟؟!!


ممنون خاله ماریا ....
یعنی چه شکلیه ....
خدا داند...
الهام(❤مامان امیرحسین❤)
5 تیر 92 14:50
سلام
دنبالم بیا کارت دارم....
بیا
بیا

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
اومده بودم ببوسمتون و برم





ممنون الهام جون ... عاشق پسرتم ...
مامان ملینا و کوروش
5 تیر 92 15:44
سلام مامانی. ملینا و کوروش در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به گلای من رای بدین. فقط کافیه کد 144 و 145 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما.
مامان امیر مهدی (سوده)
5 تیر 92 16:25
ماشاالله به این گل پسر خوشتیپ با موهای قشنگش
مامان کارن
6 تیر 92 11:14
سلام وای چقدر پسرگلی شدی عزیزم خدابرای مامان باباحفظت کنه انشااله


ممنون عزیزم .......
مامان کارن
6 تیر 92 11:14
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
الهام(مامان اميرحسين)
6 تیر 92 15:35
سلام عزيزم امير حسين تو مسابقه ني ني شكمو شركت كرده... راي و تبليغ... هستي؟؟ به امير حسين راي ميدين؟؟
مامان بهار
7 تیر 92 15:55
خوشتیپم عزیزم لبهات همیشه خندون
مامان بهار
7 تیر 92 15:55
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس