امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

سوم خرداد و تولد بابایی

1393/3/5 22:11
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و

کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم . . .

محبتعلی جان تولدت مبارک
محبت

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

    امسال هم مثل سال گذشته کدبانو گری کرده و کیک تولد بابایی و خودم درستیدم .  روز جمعه از صبح مشغول کیک پزون شدم . تو قالب گل کیک شیفون درست کردم و گذاشتم تا خنک بشه . ژله قلب هم درستیدم و گذاشتم تو یخچال تا ببنده .   niniweblog.com

نهار خونه عزیز بودیم . بعد از نهار سریع برگشتیم و کیک و با خامه و گاناش تزئین کردم .

    غروب جشن تولد سه نفره گرفتیم . بادکنک باد کردیم .  امیرمحمد فشفشه روشن کرد . بابایی هم با همکاری امیرمحمد شمع تولد 40 سالگیشو فوت کرد .  کادوی تولد و روز پدر بابایی موبایل سامسونگ گلکسی گرند ، از طرف امیرمحمد و مامانی .... البته به تلافی دوربین دیجیتالی که روز زن برام خریده بودند .... چشمک

 بابایی خیلی از کیک خوشش اومد و کلی هم تعریف کرد . حالا فکر کنید  تعریف نمیکرد !!!!    خندونک

امیرمحمد کلی ازمون عکس گرفت . بعد از خوردن کیک هم بادکنکها رو ترکوند . گریه با رقصیدنش هم من و بابایی و حسابی خندوند . انگشتش هم یا توی ژله بود یا توی کیک . قه قهه

روز بعد هم که روز تولد بابایی بود براش یه دسته گل از گلهای مریم و رز قرمز خریدیم .

   niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (8)

مادر دو امیر
10 خرداد 93 11:59
وای بازم کیک خوشمزه ان شالله همیشه زنده باشید ما خودمونیم اما باباش خیلی قیافه جدی گرفته نمی دونم به چی فکر می کنه به سنش ،به چک و بدهکاریش ،یا اینکه چه جوری زحمات همسر مهربون و کدبانو مثل شما را جبران کنه ممنونم ماریا جون ... آره والا دو تاعکسی که گذاشتم خیلی جدیه ... به خودشم گفتم ... بقیه عکسها یه گیر و گرفتاری داشت ...حرکات موزون داشت .... ولی فکر کنم به 40 سالگیش فکر میکرد .........
حامده(مامان امیر محمد)
10 خرداد 93 13:31
عجب کیک خوشمزه ای به به این گل پسر خوش تیپ تولد بابایی مبارک ببخشید باکلی تاخیر ممنونم عزیزم ...........
ستارگان آسمان من
13 خرداد 93 2:52
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشد
مامان بردیا
16 خرداد 93 13:44
بابا خیلی هنرمندیها من خجالت میکشم همچین میبینم هنرهات رو تولدشون مبارک انشاالله در کنار هم روزهای خوبی داشته باشین هدیه هاتون عالی بوده شرمنده میکنی ......ممنونم ...
مامان آرتا و آرتین
16 خرداد 93 17:36
تولدشون مبارک باشه امیدوارم سایه ی پرمهرشون بالای سرتون حفظ بشه دوست خوب و با سلیقه ام دستت درد نکنه همه چی عالی بود خیلی به من لطف داریدعزیزم ... ممنونم .......
مامان عزیز
17 خرداد 93 23:59
مباركه.
مامان فرشته
19 خرداد 93 8:26
همیشه شاد باشید عزیزم ممنونم خانم ........
مامان امیـــرحسیــــن
19 خرداد 93 13:39
آفرین حسابی هنرتو به رخ کشیدی!!! مبارک باشه تولد همسرت عزیزم! ایشالا صد سال سایه اش روی سرتون باشه و تولد 120 سالگیشو جشن بگیرین خیلی متشکرم عزیزم .......