امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان و بابا

موی فشن امیرمحمد خان

1391/4/12 23:50
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

 فردا ۱۳ تیر تولد آقا ایلیاست . از روزی که به تولد دعوت شدیم استرس رابطه امیرمحمد و ایلیا رو دارم و اینکه چه جوری باهم کنار میان .  طبق آخرین اطلاعات رسیده ، مامان ایلیا (عمه جون خدیجه ) هنوز نتونسته ایلیا رو راضی کنه تا شمع و فشفشه به امیرمحمد بده ایلیا گفته: آخه امیرمحمد کوچیک ممکن دستشو  بسوزه ...حالا میریم تولد ببینیم چی میشه . انشاءالله همه چی به خوبی بگذره . از چند روز پیش قرار بود بابایی امیرمحمد و به آرایشگاه ببره تا موهاشو کمی کوتاه کنه .  تولد ایلیا هم بهانه ای شد برای همین مسئله . بعدازظهر با بابایی و امیرمحمد به سمت آرایشگاه ماه داماد رفتیم . البته چون به امیرمحمد قول داده بودم براش حباب ساز بخرم اول رفتیم اسباب بازی فروشی براش حباب ساز خریدیم .

                     

    بعد من رفتم پیش مامان پریاجون (همسایه مون ) تا کار پدر و پسر تموم بشه بیان دنبالم . بعد از یکساعتی که اونجا نشسته بودم در حال صحبت با مامان پریا بودم که یکدفعه صدای امیرمحمد از بیرون  اومد مامانی من اومدم دنبالت . بیا بریم ... خیلی کنجکاو بودم موهاشو ببینم . البته خودش هم عجله داشت که موهاشو به ما نشون بده . مامانی فشن شدم ... عزیز دلم چقدر ناز شدی قربونت برم .   

                 

  زودتر از من مامان پریا به سمتش رفت تا نوازشش کنه ولی امیرمحمد فوری گفت : خاله به موهام دست نزن خراب میشه ...

               

  خیلی از  مدل موی جدیدش خوشش اومد . بهش گفتم ژست بگیر چند تا عکس ازت بگیرم . طبق معمول همیشه اولین ژستش عکس زیر بود  .

                  

بعد هم ژست بن تن ...

                 

                  قربون پسر قشنگم برم با اون موهای به قول خودش  فشن !!!!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر دو امیر
19 تیر 91 8:09
امیر محمد جون امیدوارم یه روز برای دامادیت
بری آرایشگاه فشن کنی

اگه دختر داشتم حتما می دادم بهت


ممنونم خاله ماریا ....چه مادر شوهری میشه مامانم ... میشناسیش که ... باعث افتخار من که غلام شما باشم ... حالا میگم انشاءالله دختردار هم بشی .....
مامان محمد صادق(زهرا)
2 مرداد 91 9:27
بابا فش___________________________ن!!!!! خیلی ناز شده! ماشاللا..........