امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان و بابا

اولین کارنامه تحصیلی ...

1391/6/27 22:52
768 بازدید
اشتراک گذاری

   امیرمحمد جان کلاس TINY 1  زبان انگلیسی و با دو امتحان کوئیز و یک امتحان فاینال به خوبی  و با نمره ۱۰۰ تمام کرد .

   شنبه قبل یعنی ۱۸ شهریور امتحان فاینال زبانش بود . روز اضافه کارم بود ولی بخاطر امیرمحمد زودتر اومدم خونه و کمی زبان باهم تمرین کردیم . عصر وقتی به موسسه رفتیم ، نگین (همکلاسی امیرمحمد ) هم با مامانش اومده بود. مامان نگین به من گفت که خانم معلم خودشون موقع امتحان نیست یه مربی دیگه ازشون امتحان میگیره . دچار استرس شدم وای نمیشه که !! آخه بچه ها به مربی خودشون عادت دارن ... به آقای بخشی مدیر موسسه اعتراضم و گفتم ... ولی آقای بخشی گفت که این قانون آموزشگاه حتی برای بچه های کوچیک و اینکه امتحانشون راحت و ساده نگران نباشید ... چاره ای نبود . همکلاسی دیگه امیرمحمد ، معین هم  با مامانش با یک شاخه گل برای خانم معلم اومد . نگین و معین هر دو از امیرمحمد بزرگتر هستند . مامان معین هم از نبودن  معلم بچه ها ناراحت شد . به من گفت امیرمحمد که مشکلی نداره فوری با معلم جدیدش دوست میشه ولی معین مگه حرف میزنه ( معین برخلاف امیرمحمد خیلی کم حرف و آروم و البته مثل امیرمحمد جان بسیار باهوش ) .

   بچه ها با خانم معلم جدید رفتن تو کلاس که امتحان بدن . خیلی استرس داشتم . برای بچه ها آیه الکرسی خوندم. خدایا کمکشون کن حسابی از خودم ناامید شدم .حالا انگار چه امتحان مهمی بوده . با خودم گفتم : خانم مگه امتحان کنکور میده که اینقدر استرس داری ؟؟؟؟ 

  بعد از حدود یکربع در اتاق باز شد و اول از همه امیرمحمد از اتاق اومد بیرون ... بعد از چند دقیقه بقیه بچه ها . از خانم معلم پرسیدم : چطور بود ؟ گفت به همه سوالها جواب داد . خیلی بازیگوش ولی ماشاءالله هزار ماشاءالله خیلی باهوش ... چشمک

  وقتی رسیدیم خونه به امیرمحمد گفتم خانم معلم ازت چی پرسید ؟ جواب داد :  گفت APPLE  چی میشه ؟ گفتم میشه سیب،  گفت خوب حالا نقاشیشو بکش ...  اوووووووم  باز هم پرسید یادم نیست ...   حوصله نداشت برام توضیح بده . گفتم خوب وقتی به سوالاش جواب دادی بهت چی گفت ؟ صداشو نازک کرد و گفت : مامانی خانم معلم گفت آفرین پسر باهوشم ...زبان

دیروز با امیرمحمد و بابایی رفتم کارنامه زبان و گرفتیم و برای ترم جدید ثبت نام کردیم .

                     

  جایزه هم از مرکز خرید افرا برای امیرمحمد خان یک کیف  Angry Birds (پرنده های عصبانی) ، البته به انتخاب خودش خریدیم . من رنگ آبی و پیشنهاد کردم ولی خودش گفت میخوام رنگ کیفم سیاه باشه . اینو بیشتر دوست دارم . البته اول تمایل به خرید کیف میکی موس داشت ولی بعد که کیف  Angry Birds و دید نظرش عوض شد .

                 

پسر قشنگ و باهوشم با آرزوی سلامتی و تندرستی، امیدوارم در تمامی آزمونهای زندگیت موفق و سربلند باشی عزیز دلم ....

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام
29 شهریور 91 17:13
بببببه بببببببه مبارکه ایشالا همیشه موفق باشه امیر محمد نازم


ممنونم الهام جون ...
مامان بردیا
31 شهریور 91 0:09
افرین اولین کارنامه ات چه دخشانه عزیزم امیدوارم کارنامه زندگیت هم همینقدر درخشان باشه گلم کیفت هم خیلی قشنگه مبارکت باشه پسر باهوشم


ممنونم ...
مهرنوش مامان مهزیار
1 مهر 91 10:25
سلام عزیزم مبارک باشه.وای نمیدونی چقدر منتظرت بودم آخه چندروز اصلا سراغ اینترنت و وبلاگ نرفتم مدام گوشیم چک میکردم و منتظر بودم یکی بیاد بگه با من کار داره .آرایشگاه هم عالی بود عزیزم . عروسمون هم بردیم همون لیلی. مرسی عزیزم
مامان محمد صادق(زهرا)
5 مهر 91 18:24
آففففرین پسر باهووووووووووووش!

چه کیف خوشگلی هم خریدی!

*********************
لطفا خصوصییییییی!


ممنونم عزیزم ....
مامان نيما
8 مهر 91 11:28
اميدوارم هميشه موفق باشي بخصوص در مدرسه


مرسی عزیزم ...
مامان بردیا
12 مهر 91 8:55
ای جانممممچه کارنامه ایخوش به حال مامانش