امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

عشق مامان و بابا

حلول ماه رمضان مبارک

1392/4/23 20:37
1,556 بازدید
اشتراک گذاری

                       

 حلول ماه مبارک رمضان ماه عبادت و اطاعت، ماه تقویت روح و تثبیت ایمان ، ماه زدودن زنگار گناهان ازساحت دل و جان،ماه تعیین سرنوشت ،ماه رفتن به سوی بهشت،تبریک و تهنیت باد.

                                               به جز حضور تو،
                                      هیچ چیز از این جهان بیکرانه
                                               را جدی نگرفتم ...
                                                حتی عشق را 
 
 
   از اول ماه رمضان که ساعت کار اداره تغییر کرده وقت بیشتری برای رسیدگی به امیرمحمد دارم . بعد از ظهرها هم پسرم میخوابه . صبحها باهم قرار میذاریم هر کی بعد از ظهر دیرتر اومد باید جریمه بشه . اگه من دیر برسم باید برای امیرمحمد بستنی بخرم و اگر پسر کوچولوی من دیر بیاد چند تا از اسباب بازیهاشو به من میده . البته جرائم و خود امیرمحمد تعیین کرده   .

 روز اول که چهارشنبه بود من دیر رسیدم ... برای امیرمحمدبستنی خریدم  ... برای افطار سوپ ورمیشل و کالباس خانگی و فرنی  درست کردم .

                 کالباس ، سوپ ورمیشل و فرنی         

   روز پنجشنبه چون ساعت کارمون تا ۱۲و نیم بود زودتر از امیرمحمد رسیدم و پسرم در نهایت سخاوت چند تا از عروسکهاشو به من داد ....

     خانم مربی تو مهدکودک در مورد ماه رمضان و روزه داری برای امیرمحمد توضیح دادند . امیرمحمد در حالیکه از سر و کله من بالا میره میگه مامانی خانم مربی گفته الآن چون ماه رمضون و مامان و باباها روزه دارن شما نباید اذیتشون کنید تو خونه سرو صدا نکنید ، ولی باهاشون بازی کنید . بازی اشکال نداره ... میگم الآن که رفتی رو گردن من اسمش چیه؟  جواب میده مامانی دارم باهات بازی میکنم این اشکالی نداره ....   شما روزه بگیر و عبادت بکن ....

این هم توصیه های پسرک من ....

این هم پیراشکی پیتزایی شکل ماهی که برای افطار درست کردم و امیرمحمد حسابی کیف کرد. هم از شکل و هم از مزه اش ....

                   

به قدری برای خوردن عجله داشت که اجازه نداد تزئین خوبی انجام بدم و اصرار هم داشت که ماهی بزرگ و بخوره .      

                  

دستور پخت پیراشکی و کالباس و از وبلاگ آشپزیهای مامانم http://motherschef.niniweblog.com گرفتم .

   دستورات آشپزی خیلی خوبه داره . کالباس و خیلی دوست نداشتم ولی پیراشکی عالی بود . حتما حتما امتحان کنید .                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهرنوش مامان مهزیار
25 تیر 92 10:38
سلام عزیزم ختم قرآن داریم بمون سر بزن
مهرنوش
25 تیر 92 10:39
سلام مامان های خوب وبلاگی برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/
الهام(مامان اميرحسين)
25 تیر 92 16:08
آفرين ماماني خوب حتما ميرم به آدرسي كه گذاشتي راستي بابت پيشنهادت هم ممنون!!! چتر واقعا كارساز بود!!!!!!!!!!!