امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان و بابا

بدون شرح برای روز مادر

1393/1/31 21:54
788 بازدید
اشتراک گذاری

 نقاشی که امیرمحمد جون برای روز مادر برام کشیده . به انداره تمام دنیا برام ارزش داره . قلب

نقاشی امیرمحمد برای مامانی

خانم مربی از امیرمحمد  پرسید دوست داری به مامانت چی بگی؟

امیرمحمد جواب داد : دوستت دارم !!!

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امیرمحمدم ، عزیز دلم ، من هم  تو رابه جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم ،

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم ،

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم ،

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم ،

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کارن
2 اردیبهشت 93 13:24
عزیزم دستت درد نکنه مامانی روزت مبارک
مهرنوش مامان مهزیار
3 اردیبهشت 93 13:16
الهی همه حرف های خوب دنیا رو بهت گفت با همون جمله اش. خانمی راستی از سوت استفاده کردی؟؟؟ آره بابا تو خونه یکسره سوت به دهنم ....
مامان بردیا
6 اردیبهشت 93 10:25
ببخش دیر اومدم روزت مبارک نقاشی قشنگی برات کشیده روزهای خوب وشادی رو براتون ارزو میکنم
مامانی درسا
6 اردیبهشت 93 11:45
عزیزم برای من نقاشی نشون داده نشد ولی خیلی بهت حسودیم شد ..... خوش بحالت ...... باید خیلی ذوق کرده باشی ....... ممنونم عزیزم .....
مامان امیـــرحسیــــن
9 اردیبهشت 93 17:04
آخي!!! چه قشنگ!! خيلي رمانتيك بود!
حامده(مامان امیر محمد)
9 اردیبهشت 93 22:46
افرین به شما که برای مامان نقاشی کشیدی وتبریک گفتی